dodano: 2010-05-07 12:45 Kampania reklamowa ESK 2016

Poza tym kampania reklamowa ma być prowadzona przede wszystkim na lotnisku. Każdy z podróżnych wylatujących z miasta dostanie bilet w kopercie, na której będą wymienione atuty Poznania. Reklamy pojawią się także w autobusach dowożących pasażerów na lotnisko.
W mieście nie będzie bilbordów. Te pojawią się jesienią w Warszawie, kiedy zacznie zbierać się komisja typująca najlepsze kandydatury. W samym Poznaniu duża akcja promocyjna zostanie przeprowadzona podczas wrześniowej konferencji, przyjadą tu wówczas Ministrowie Kultury z Europy i Azji.
Wcześniej, bo już 18 maja w szkołach rozpoczną się warsztaty dla 1500 uczniów. Miasto chce ich przekonać, aby poparli Poznań. Ma ich do tego zachęcić mi.n. komiks wydany specjalnie z tej okazji.
Poznań wciąż czeka na zgłoszenia od mieszkańców, mogą oni proponować elementy, które miasto powinno wykorzystać w walce o tytuł. Wszystko może być uwzględnione we wniosku, który do końca sierpnia trzeba złożyć w ministerstwie. Pierwsza ocena wszystkich polskich miast nastąpi pod koniec tego roku.
|